WELCOME
WELCOME

Kagamine-Len-03's Profile Picture

سلام

من سون های پارک

برادر یویون پارک هستم

توی این وبلاگ مطالب فوتبالی می نویسم

و

داستان می نویسم

قوانین وبلاگ من:

۱-کپی ممنوع

۲-هک ممنوع

۳-کامنت بد ممنوع

۴-تبادل لینک:موافقم

۵-نظر هم فراموش نشه

به وبلاگ من خوش اومدید



[ چهار شنبه 12 خرداد 1395 ] [ 19:45 ] [ ♠♣SUN_HYE♣♠ ] [ بازدید : 367 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
کوردلیا 19:47 - 1395/3/14/5
سلام من کوردلیا هستم دوست یویون جان من یه وبلاگی زدم میخواستم تبادل لینک کنیم اگر موافق هستید این آدرس منه
http://atish-pare.loxblog.com/
راستی یه سری به من بزنید خوشحال میشم

هایجین 20:43 - 1395/3/12/3
سلام آقای سون های پارک.
من هایجین ایچیزن هستم.
دوست خواهرتون یویون پارک.
خوش حال میشم به وبم سر بزنید.
اگه لینکم کردید بهم اطلاع بدید تا لینکتون کنم.
پاسخ:سلام خانوم هایجین ایچیزن...ممنون که نظر دادید...چشم حتما لینکتون میکنم بازم ممنون

یویون 20:01 - 1395/3/12/3
آجی قربونت بره
وبلاگت مبارک داداش گلم
امیدوارم وبلاگت معروف شه
موفق باشی
پاسخ:قربون آجی گلم...ممنون آجی یویون;-)


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
WELCOME (1399/03/12 )